در تبلیغات و بازاریابی تعداد بازدید 182

نه روش بسیار موثر برای تبلیغات اینترنتی

نویسنده: سنگریز

مطمئنا هر تجارتی دارای یک نوع حضور در اینترنت است – شرکت های تجاری می توانند بزرگ یا کوچک باشند ، سرویس یا خدمات خود را بفروشند ، می توانند عام باشند یا خاص – همه آنها یک چیز را می خواهند:بدست آوردن بیشترین خریداران در حالیکه کوچکترین بخش از منابع را هزینه می کنند ، بیشترین سود ممکن را بدست آورند.

بر خلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات اینترنتی خیلی بیشتر قابل دسترس است برای هر تجارتی و این امکان را به شما می دهد تا به سرعت ، به راحتی ، به طور موثر و با ارزش به هدف اصلی خود برسید.به همین دلیل است که این روش در بین کسب و کارهایی که در اینترنت حضور دارند ، محبوبیت بیشتری دارد.

پس در حالیکه داشتن بلاگ یکی از اصول است ، داشتن حضور در شبکه های اجتماعی امری ضروری است و داشتن یک استراتژی بازاریابی آنلاین ضروری است.واقعیت این است که تبلیغات اینترنتی نیز همچنین لازم است ، و تبدیل به یک امر عادی و ضروری شده است.

تنها این نیست ، اما شما نیاز دارید تا بدانید چرا تبلیغات اینترنتی اینقدر مهم است و چه نوع تبلیغات اینترنتی وجود دارد و چه نکاتی را باید دنبال کرد تا بتوانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم. و این دقیقا همان چیزی است که ما میخواهیم به شما نشان دهیم ،آماده اید؟

 

بزرگترین مزیت تبلیغات در اینترنت چیست؟

 

فرض کنید که شما دارای یک ویترین جذاب در یکی از بهترین خیابان های جهان هستید ، در 24 ساعت روز و 365 روز سال باز هستید. حالا این اتفاق می تواند کمی بیشتر یا کمتر بیفتد وقتی شما برای تبلیغات اینترنتی هزینه می کنید:شما به طور خودکار دیده می شوید توسط هزاران نفر که به دنبال شما می گشتند در تمام طول عمر و حتی نمی دانستند که شما وجود دارید.

علاوه بر این ، سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی هم برای شرکتهای بزرگ و هم کوچک به طور مناسب خیلی مهم است.از آنجا که شما تنها با هزینه کمی پول قادر خواهید بود توجه بیشتری بدست آورید که قطعا موجب افزایش ترافیک ورودی سایت شما و بالا رفتن فروش آنلاین شما می شود. اما این چیزی است که افراد بیشتر و بیشتری دارند درباره آن اطلاع پیدا می کنند. ممکن است به همین دلیل باشد میلیون ها ، میلیون دلار به خاطر تبلیغات اینترنتی هر ساله جا به جا می شود.در واقع در کنار بازاریابی محتوا و بازاریابی ویدئویی ، آگهی اینترنتی یکی از یکی از پر رشدترین نقاط در اینترنت است.

به گزارش FYI: میزان هزینه برای آگهی اینترنتی در عرض دو سال گذشته به مبلغ 137.53 میلیارد دلار رسیده است و برای سال پیش رو پیش بینی می شود تا از هزینه که برای آگهی های بازرگانی تلویزیون می شود ، پیشی بگیرد.

این تقریبا به این دلیل است که تبلیغات اینترنتی خیلی جذاب است و علاوه بر این شما را قادر می سازد تقسیم بندی بهتری از تبلیغات تان داشته باشید ، پس اساسا شما می توانید به هر نوع مخاطبی که می خواهید دست پیدا کنید.

همه این کار ها می تواند به طور موثر ، ساده ، انعطاف پذیر ، قابل اندازه گیری و هزینه کم  انجام شود. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا عملکرد آگهی تان را به صورت زنده ببینید و اینکه آیا آنها به خوبی عمل می کنند یا نه.

خوب حالا که شما می دانید چرا باید مقدار کمی پول برای تبلیغات پولی خرج کنید ، ما قصد داریم به شما بگوییم بهترین اشکال آگهی اینترنتی کدام ها هستند و کدام یک بهتر می تواند شما را به هدفتان برساند. چه شما به دنبال افزایش ترافیک برای وب سایتتان باشید ، دیده شدن ، ورود به بازارهای جدید ، ارتقا تصویر برندتان ، حفظ مشتریان ،افزایش فروش ، دیده شدن بیشتر در شبکه های اجتماعی یا هر هدفی که شما می خواهید به آن دست پیدا کنید ، بگذارید این را چک کنیم.

نکته:روشهایی که بیان می شوند بیشتر با پرداخت هزینه است و سعی می کنیم روشهایی که بتوان بدون هزینه به تبلیغات اینترنتی پرداخت مثل سایت های نیازمندیها رایگان ، ثبت آگهی رایگان در یک مقاله دیگر اشاره کنیم.

 

  • آگهی در موتورهای جستجو

 

یکی از از روشهای معمول پر استفاده از تبلیغات اینترنتی بازاریابی از طریق موتور جستجو(SEM) است و مطمئنا گوگل بهترین آنها است. در واقع غول های بزرگ تکنولوژی دارای متدهایی برای شما به عنوان آگهی اسپانسر برای شماهستند: گوگل اوردز.

مزیت اصلی این نوع از آگهی ها این است که آنها این امکان را به شما می دهند تا جایگاه وب سایت تان را از طریق آگهی پولی ارتقا ببخشید. با این روش به طور مثال در حالی که با تکنیک های SEM شما می توانید محصولات ، خدمات یا محتوایتان را از طریق سایت آگهی گوگل یا دیگران ، تبلیغ کنید.افراد شما را راحت تر پیدا می کنند تا زمانیکه آگهی های شما به افراد در جستجو های مرتبط نمایش داده می شود.

این نوع از تبلیغات معمولا به پرداخت به ازای هر کلیک(PPC) شناخته می شود.به این معنی که شما به ازای هر کلیک که بر روی آگهی شما می شود ، پول پرداخت می کنید و همچنین روش های دیگری نیز وجود دارد ، این روش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این روش دارای شخصی سازی بالا و شما می توانید بیشترین تعداد کلیک ها که می خواهید برای یک کلمه مشخص بپردازید مشخص کنید.

در بحث قالب تنها تا 4 خط متنی را پشتیبانی می کند و به این روش نمایش داده می شود: 25 کاراکتر در عنوان ، 70 کاراکتر متن و 35 کاراکتر برای اسم آدرس.

برای مثال: شما می خواهید یک رزرویشن برای هتل در جزایر فیجی برای ماه آینده بدهید و شما در گوگل جستجو می کنید: "بهترین هتل ها در جزایر فیجی" .همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، در بالای نتایج جستجو آگهی هایی وجود دارد و آنهایی که در پایین هستند جستجو های ارگانیک هستند از طرق تکنیک های سئو سایت در اینجا قرار گرفته اند. نتایج بعدی نشان می دهد که شما با قرار گیری در جایگاه اول ، کسب و کارتان بیشتر دیده می شود.

این روش آگهی از طریق موتور جستجو بیشتر توسط آگهی دهندگانی صورت می گیرد که هدف اصلی آنها بدست آوردن ترافیک وب و بازدید است.با این روش تبلیغات شما به کاربرانی دست پیدا می کنید که محصولات شما را جستجو می کنند. با این حال یکی از ساده ترین و موثرترین تکنیک های تبلیغاتی است.

 

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 

این احمقانه است که قدرت شبکه های اجتماعی را در کمک به شما تا در کسب و کارتان به موفقیت برسید ، دست کم بگیرید و نه تنها در استراتژی بازاریابی شما موثر است که آگهی دادن در شبکه های اجتماعی به خاطر موثر بودن آن دارد تحسین مخاطبان بیشتری را بدست می آورد. در واقع اکثر شبکه های اجتماعی این قابلیت را به شما برای تبلیغات بر روی پلتفرم شان را می دهند ، که می تواند یک پیام یا محتوا تبلیغاتی یا ساخت یک آگهی خاص باشد. اینستاگرام ، لینکداین نمونه از آنها هستند.

علاوه بر این ، آنها این امکان را به شما می دهند تا مخاطبان اصلی هدف را جدا کنید ، با این کار شما قادر خواهید بود تا گروه هدفی را که قصد دارید به آن دست پیدا کنید انتخاب کنبد.تنها این نیست اما بوسیله آگهی های تبلیغاتی شما قادر خواهید بود تا به افراد بیشتری دست پیدا کنید ، در جایگاه بالاتری قرار بگیرید و گزینه های بیشتری برای بدست آوردن نتایج موفق داشته باشید.

اگر شما می خواهید حضور خود را در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید ، شناخته شدن و بدست آوردن ترافیک از طریق پروفایل و سایت شبکه های اجتماعی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

  • بنرها

 

بنرها احتمالا شناخته شده ترین شکل تبلیغات آنلاین هستند و بیشتر این به خاطر این است که آنها اولین آگهی های اینترنتی بودن که در اینترنت ظاهر شدن. این استراتژی تبلیغاتی شامل قرار دادن آگهی تبلیغاتی در فرمت ها ، اندازه ها و طراحی متفاوت در داخل صفحات وب است. کاربرانی که بر روی آگهی کلیک می کنند به سایتی که شما انتخاب کردید ، برده می شوند. مشکل این است که امروزه ما با تبلیغاتی مواجه هستیم که هر روزه با آنها مواجه هستیم و به سختی به آنها توجه می کنیم.با این حال اگر شما می خواهید به صورت آنلاین تبلیغ کنید ابتدا شما باید بقیه گزینه ها رو در نظر بگیرید مثل گوگل ادوردز یا تبلیغ در شبکه های اجتماعی. به طور مثال شما هنگام خواندن روزنامه های آنلاین بیشتر با این نوع آگهی مواجه می شوید.

 

  • پاپ آپ ها

 

همه جوک ها را کنار بگذارید ، شکی نیست که شما در حالی که از اینترنت استفاده می کنید ، هزاران پاپ آپ تبلیغاتی را بسته اید – شاید بیشتر از اینها – که این اتفاق در آگهی های آنلاین به صورت عادی است و همچنین خیلی آزار دهده است.

اینها پنجره هایی هستند ناگهانی باز می شوند و شما از وب سایتی که در حال تماشا هستید به یک وب سایت دیگر می برند و با این حال این روش در سال های دور خیلی موثر بود و امروزه استفاده آن در اینترنت بیشتر و بیشتر ممنوع شده است. اکنون این هیچ ربطی به منبع بازاریابی آنلاین محبوب ندارد:قرار دادن یک پاپ آپ در داخل وب سایت که کاربران را دعوت به ثبت نام ، عضویت یا وارد کردن ساده ایمیل برای اینکه اصلاعاتی دریافت کنند که کاملا رایگان است. چیزی که به این سادگی می تواند به شما در بدست آوردن اطلاعات ، افزایش اطالعات پایگاه داده و بدست آوردن نتایج بهتر کمک کند.

 

  • تبلیغات در بلاگ ها

 

با این عنوان ما شما را به تبلیغاتی که در هر بلاگی ظاهر می شود ارجاع نمی دهیم – در حالیکه این کار توسط بنرها یا آگهی گوگل قابل انجام است – اما ترجیح آن یک نوع غیر مستقیم از تبلیغات است که معمولا انجام می شود از طریق یک آگهی خبری یا محتوا تبلیغاتی ، یا ساخت یک آگهی در مورد تجربه ، خبر یا نظر.

این به نسبت یک روش جدید است و مطمئنا خیلی از تجارت ها هنوز از مزیت آن آگاه نشده اند.این نوعی از تبلیغات های تعاملی است و برای اینکه از مزیت های بالقوه ان استفاده کنید شما باید به دنبال افراد مطرح در این زمینه بگردید که به آنها پول بدهید و در عوض آنها مقاله ای درباره شما می نویسند که آنها خیلی درباره محصولات و خدمات شما صحبت می کنند – در اینجا منظور از پرداخت تنها به معنی پول نیست شما می توانید به آنها از محصولات یا خدمات خود پیشنهاد بدهید یا چیزهای دیگری که هر دوی شما از سود آن بهره ببرید – .

اگر شما اکنون می دانید که کدام بلاگ ها بوسیله افراد هدفتان دنبال می شود ، پس این گزینه خوبی خواهد بود تا آنها را پیدا و کمی از آنها ترافیک بگیرید.

 

  • تبلیغ بر روی گوشی های همراه

 

این بدون شک یکی از استراتژی های تبلیغات در اینترنت است که در چند سال گذشته محبوبیت بالایی پیدا کرده است از زمانی که عملا همه دنیا دارای گوشی هستند یا نوع دیگری از دستگاههاب موبایل که معمولا با آنها به اینترنت وصل می شوند.

این باعث می شود تا بیشتر و بیشتر شرکت ها سعی در سازگار کردن آگهی هایشان با رسانه پیشرو بکنند.بر خلاف آنچه مدتها پیش رخ داده است ، بیشتر تبلیغات های موبایل نوعی از تبلیغات های کامپیوتری سازگار با موبایل است.اکنون بیشتر سعی می شود تا آگهی ها در گوشی های هوشمند دیده شود بدون اینکه مزاحمت داشته باشند. چه آنها متن ، ویئو یا تصاویر باشند.

آنها می توانند هم در شبکه های اجتماعی و به همان خوبی در گوگل ادوردز ، بنرها یا در شکل های دیگر تبلیغاتی باشند. با این حال باید این را به یاد داشته باشید که کاربران از گوشی های هوشمند و کامپیوترها به یک روش استفاده نمی کنند پس یک طراحی ریسپانسیو را انتخاب کنبد ، طراحی سازگار و از دیده شدن صفحات خودتان به خوبی در تلفن همراه که برای نمایش در آن طراحی شده اند مطمئن شوید و با همه اینها مطمئن شوید مدت زمان برای لود صفحه خیلی طولانی نباشد ، صفحات در خواست واضح باشند و آنکه دکمه ها دیده می شود.

 

  • بازاریابی ایمیلی

 

برای سالیان زیادی این شکل از تبلیغات در اینترنت که به نام تبلیغات انبوه ایمیلی شناخته می شود با هیچ اثری ، آزاری حکمرانی میکرد. در واقع ما در طول روز تعداد زیادی ایمیل دریافت می کنیم که ما از این نوع از تبلیغات مصون ماندیم و بیش از دو ثانیه برای ارسال آنها به فولدر اسپم طول نمی کشد.

بازاریابی ایمیلی با این روش کاری ندارد اما به جای آن جلوتر می رود و می تواند یکی از پایه های اصلی در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد. بحث درباره ایمیل مارکتینگ می تواند یک مقاله یا بیشتر را پوشش دهد اما ما در این بخش داریم صحبت می کنیم درباره تبلیغات که مربوط می شود به  طراحی آگهی و پیام های تبلیغاتی که هر روز ارسال می شوند ، پیام هایی دوستانه و باارزشی که کاربر نخواهد آنها را پاک کنند. این یک شکل از آگهی دوستانه و مناسب است و شما حتما باید از آن استفاده کنید ولی آن را بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود نه یه فرم کلی از تبلیغات قرار دهید.

 

  • تبلیغات ویدئویی

 

ما محتوای ویدئویی بیشتر و بیشتری مصرف می کنیم و این باعث می شود آگهی ویدئویی پادشاه ، پادشاهان باشد. ویدئوهای ویروسی در حال رشد هستند و آنها حتی دارای شبکه اجتماعی هستند که تنها برای آپلود ویدئو ها طراحی شده اند مثل سایت های اشتراک گذاری ویدئو معروف.

در واقع این پلتفرم ها می توانند بهترین محل برای تبلیغ خدمات و محصولات شما باشند. در این روش ویدئو های تبلیغاتی شما قبل از اینکه فیلم نمایشش شروع شود به نمایش در می آیند، اینها حتی می توانند در وب سایت ها یا نتایج جستجو قرار بگیرند.با این حال ، این شکل از تبلیغات می تواند شامل بنرها و آگهی هایی باشد که می تواند به عنوان ویدئو در سایت قرار بگیرند.این روش نشان داده است که می تواند دو برابر تبلیغات های متنی و تصویری کاربران را جذب کند. این یک گزینه خوب است که در ذهن داشته باشید و به علاوه یک گزینه اقتصادی است که به راحتی قابل پیاده سازی است.

 

  • بازاریابی مجدد

 

بازاریابی مجدد یکی از بهترین تکنیک های تبلیغ اینترنتی ، برای آگهی دهندگان بزرگ یا کوچک است.این تنها یک شکل از تبلیغات نیست اما این یک قابلیت خوب است که به شما اجازه می دهد تا یک آگهی شخصی سازی شده را بسازید که که به کاربرانی نمایش داده می شود که قبلا از وب سایت شما بازدید کرده اند اما آنها هیچ کاری به طور کامل انجام نداده اند.

این روش توسط غول آگهی آنلاین گوگل پایه گذاری شده است و اصولا بر برگشت سرمایه گذاری تمرکز دارد. با این حال می توانید این گزینه را در نظر بگیرید اگر تعداد زیادی کاربر سایت شما را ترک می کنند بدون اینکه خریدی انجام داده باشند.

مراقب باشید چون استفاده ضعیف از بازاریابی مجدد می تواند نتیجه عکس بدهد اما با یک پیاده سازی خوب هرگز تاثیر منفی نخواهد داشت:می تواند برای کسب و کار شما خیلی مفید و سودآور باشد.

با این که اینها شکل اصلی از تبلیغات اینترنتی می باشد اما هنوز شکل های دیگری مثل سایت های نیازمندی ها و ثبت آگهی رایگان و غیره هستند و شما می توانید آنها را با هم ترکیب کنید و سازگار با استراتژی آگهی آنلاین که شامل مدل های مختلفی از تبلیغات می شوند.

منبع:postcron.com


این صفحه را به اشتراک بگذارید