در تبلیغات و بازاریابی تعداد بازدید 148

معرفی انواع روشهای تبلیغات


یک کمپین تبلیغاتی موفق باعث جذب مشتریان ، افزایش فروش ، بیشتر دیده شدم محصولات و خدمات شما می شود.چه شما سعی در تشویق مشتریان جدید برای خرید محصولات موجودتان یا خدمات تازه معرفی شده اتان داشته باشید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

مناسب ترین گزینه تبلیغات برای کسب و کار شما بستگی به مخاطبان هدف شما و مقرون به صرفه ترین راهی که می توانید بیشترین افراد ممکن را به دفعات به دست آورید ، دارد.گزینه تبلیغاتی انتخابی باید در بستر مناسب برای خدمات و تبلیغات شما داده شود.برای مثال اگر شما می دانید که بازار هدف شما مجله خاصی را مطالعه می کنند شما باید در این نشریه تبلیغات کنید.

فهرست زیر یک معرفی از تاکتیک های تبلیغاتی و آگهی رایگان و پولی آنلاین و سنتی است که شما می توانید از آن استفاده کنید.به خاطر داشته باشید شما می توانید در تبلیغات تان خلاقیت داشته باشید تا بتوانید بیشترین توجه را جذب کنید.

 

بیشتر بخوانید: از چه روشهایی می توانیم در اینترنت تبلیغ کنیم.

 

روزنامه

 

آگهی روزنامه می تواند کسب و کار شما را به طیف وسیعی از مصرف کنندگان معرفی کند.آگهی تبلیغاتی  در طول صفحه قرار می گیرد در حالیکه آگهی های دسته بندی شده در زیر عنوان هر بخش خاص قرار می گیرد.

شاید شما بخواهید برای گرفتن نتایج بهتر از ترکیب تبلیغات  در روزنامه های سراسری و روزنامه های محلی استفاده کنید.

 

مجله

 

آگهی در مجله تخصصی می تواند شما را به بازار هدفتان سریع و آسان برساند.خوانندگان – مشتریان احتمالی شما – تمایل به خواندن مجله در اوقات فراغتشان دارند و آنها را برای مدت طولانی نگه می دارند و آگهی شما چندین فرصت برای جلب توجه دارد.مجلات عموما بازرگانی و تخصصی هستند.

اگر محصولات شما باید به صورت رنگی نشان داده شوند پس تبلیغات گلاسه در مجله می تواند مناسب شما باشد – با این حال این نوع از آگهی ها از آگهی های روزنامه گرانتر هستند.

معمولا مجلات در یک منطقه کوچک مثل یک شهر کوچک خاص توزیع نمی شوند.اگر بازار هدف شما تنها درصد کمی از تیراژ را دارد پس ممکن است تبلیغات صرفه اقتصادی نداشته باشد.

 

رادیو

 

تبلیغات در رادیو بهترین روش برای رسیدن به مخاطبان هدف است.اگر مخاطبان شما به یک کانال رادیویی خاص گوش می کنند پس یک آگهی معمولی می تواند باعث جذب مشتریان جدید شود.

اما صدا هم محدودیت های خودش را دارد.برای شنوندگان رادیو سخت است تا به یاد بیاورند آنها چه چیزی شنیده اند و در بعضی اوقات تاثیر آگهی رادیویی از بین می رود.بهترین روش برای غلبه بر آن اینست که آگهی خود را به طور منظم پخش کنید – که هزینه شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. اگر شما امکان پخش تبلیغات به صورت منظم و پشت سر هم را ندارید شاید فکر کنید که تبلیغات رادیویی نتایج قوی تولید نمی کند.

 

تلویزیون

 

 ناحیه تحت پوشش شبکه های تلویزیونی گسترده است و اگر شما به فکر ورود به یک بازار در یک منطقه بزرگ هستید ، تبلیغات به این روش عالی است. آگهی های تلویزیونی دارای مزیت صدا ، تصویر ، حرکت و رنگ برای متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید از شما است.این نوع از آگهی های خاص مفید هستند اگر شما بخواهید نشان دهید که محصولات و خدمات شما چگونه کار می کنند.

ساخت تبلیغات تلویزیونی و خرید یک اسلات تبلیغاتی معمولا گران است. تبلیغات ها در واحد های 20،30،60 ثانیه ای فروخته می شوند و هزینه های آنها متفاوت است براساس:

 

  • طول تبلیغ
  • برنامه تلویزیونی
  • آیا منطقه ای است یا سراسری
  • آیا شما می خواهید زمان هایی را در چندین شبکه بخرید

 

دایرکتوریها

 

دایرکتوریها کسب و کارها را براساس نام یا دسته بندی ، فهرست می کنند.مصرف کنندگانی که به این فهرست ها مراجعه می کنند از قبل خود را برای خرید آماده کرده اند – آنها باید تصمیم بگیرند که باید از کی خرید بکنند -.

اصلی ترین مزیت دایرکتوریها آنلاین بر دایرکتوریهای چاپی این است که اگر شما اسم ، آدرس یا شماره تلفن کسب و کار خود را تغییر دهید ، شما به راحتی می توانید دایرکتوری دارنده آن را بروزرسانی کنید.همچنین شما می توانید سرویس ها یا اطلاعات جدید درباره کسب و کارتان را اضافه کنید.

اگر بازار هدف شما از دایرکتوریهای آنلاین و چاپی استفاده می کنند ، ممکن است مفید باشد تا در هر دو تبلیغ کنید اگر چه از دایرکتوریهای چاپی کمتر استفاده می شود.

 

تبلیغات در محیط و وسایل نقلیه

 

راهای زیادی برای تبلیغات محیطی و جاده ای وجود دارد.بیلبوردهای خارجی می تواند در جاده یا صفحات بزرگ در استادیوم های ورزشی باشد.تبلیغات بر روی وسایل نقلیه می تواند یک پوستر بر روی اتوبوس ها ، تاکسی یا دوچرخه ها باشد.بیلبوردها می تواند پیام شما را با تاثیر زیادی منتقل کنند.اگر مشتریان عادی که هر روز از کنار بیلبوردهای شما رد میشوند تا به سر کارشان بروند احتمالا شما اولین کسب و کاری خواهید بود که آنها در زمان خرید یک محصول به آن فکر می کنند.

حتی بزرگترین بیلبوردها معمولا شامل محدودیت مقدار اطلاعات می شوند.در غیر اینصورت خواندن آنها مشکل خواهد بود.قرار دادن آدرس اینترنتی کار را برای مشتریان شما راحت تر می کند تا شما را دنبال کنند و درباره کسب و کار شما بیشتر بدانند.تبلیغات محیطی می تواند خیلی گران قیمت باشد مخصوصا برای مکان های اصلی و بیلبوردها با جایگاه ویژه.

 

ارسال نامه مستقیم ، کاتالوگ ، بروشورها

 

نامه مستقیم به معنی نوشتن مستقیم برای مشتریانتان است.اگر لیست پستی و منطقه توزیع دقیق و درست انتخاب شود ، شما می توانید در بازار هدف خود موفق تر باشید.یک نامه مستقیم رویکردش شخصی است به همین دلیل شما می توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید و می توانید زمان بندی را زمانی که مناسب کسب و کار شما است ، برنامه ریزی کنید.یکی از مقرون به صرفه ترین شکل های نامه های مستقیم این است که خبرنامه خود تا تراکت خود را به صورت الکترونیکی به لیست پایگاه داده ایمیل خود ارسال کنید.

کاتالوگ ها ، بروشورها و تراکت ها می تواند در منطقه هدف شما توزیع شود.همراه بودن نامه مستقیم شما با بروشور بهترین روش است تا به مشتریان علاقمند اطلاعات بیشتری را درباره خدمات و محصولاتتان بدهید.

 

بیشتر بخوانید: چرا تبلیغات اینترنتی نسبت به روشهای تبلیغاتی دیگر به صرفه است؟

 

تبلیغات آنلاین

 

حضور در اینترنت می تواند مقرون به صرفه ترین را برای جذب مشتریان جدید باشد. شما می توانید به مشتریان بیشتر با هزینه کم برسید.بیشتر مشتریان درباره محصولات در اینترنت تحقیق می کنند قبل از اینکه تصمیم بگیرند از کی خرید کنند.

یک سایت با طراحی عالی می تواند مشتریان را برای خرید از شما جذب کند.راههای زیادی وجود دارد که شما می توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید مثل استفاده از آگهی های پولی برای بالابردن جایگاه خود در موتورهای جستجو.

روشهای دیگر برای تبلیغ کسب و کارتان به صورت آنلاین شامل تبلیغ محصولات و خدماتتان در سایت های شبکه اجتماعی ، بلاگ ، موتورهای جستجو ، سایت های ثبت آگهی رایگان و سایت هایی که مخاطبان هدف شما از آنها بازدید می کنند.

 

منبع: business.qld.gov.au


این صفحه را به اشتراک بگذارید