در تبلیغات و بازاریابی تعداد بازدید 232

ایده های تبلیغاتی برای کسب وکارهای کوچک


 کلامی که از دهان در می آید بهترین تبلیغ برای کسب و کارهای کوچک است.- اما این روند کند است و به طور عملی برای کسب و کارهای کوچک وجود ندارد.اگر می خواهید که به طور سریع تعداد مشتریان اصلی خود را افزایش بدهید باید تبلیغ کنید.

مجموعه ای از ایده های تبلیغاتی گفته می شود که امتحان شده و واقعی هستند و بعضی ممکن است هنوز امتحان نشده باشد. ایده های تبلیغاتی برای کسب و کار کوچک شما تا به صورت موثر به بازار هدف خود دست یابید و مشتریان جدید را جذب کنید.

 

تبلیغات چاپی برای کسب و کارهای کوچک

 

نامه تبلیغات مستقیم می تواند موثرترین روش تبلیغات کسب و کار باشد – و آن را با علاقه ی بیشتری دریافت می کنند به نسبت رسانه های تبلیغاتی مستقیم دیگر مثل ایمیل یا بازاریابی تلفنی و حتی اگر شما لیست پستی هم نداشته باشید ، شما هنوز می توانید به صورت منطقه ای نامه های خود را هدف گذاری کنید.

در کنار ستون آگهی ها  و ثبت آگهی ، روزنامه های محلی بعضی اوقات آفرهای ویژه تبلیغاتی خاص برای نمایش کسب و کار ها ارائه می دهند - همه – فرصت های تبلیغاتی قدرتمند برای کسب و کارها هستند.به عنوان یک ایده تبلیغاتی ، روزنامه هایی تخصصی  ویژه را نادیده نگیرید اگر در منطقه شما وجود دارند.آنها ممکن است به دست مخاطبانی برسد که شما می خواهید آنها را هدف قرار دهید.

توجه کنید که میان تبلیغات در نسخه چاپی روزنامه ها با وب سایت آنها تفاوت وجود دارد.در حالیکه آگهی آنلاین ممکن است ارزان تر باشد ، ممکن است شما توجه بیشتری از ثبت آگهی خود در سطح محلی در یک روزنامه محلی کوچک بدست آورید.

فراموش نکنید برای کسب و کار خود کارت ویزیت چاپ کنید.

هر زمان که یکی از آنها را به دست یکی از مشتریان  یا مصرف کنندگان احتمالی خود می دهید شما در حال تبلیغ کسب و کار خود هستید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار با داشتن یک استراتژی بازاریابی

 

فرصت های اجتماعی و حرفه ای برای کسب و کارهای کوچک

 

هر اتحادیه صنفی و بازرگانی فرصت های تبلیغاتی ویژه ای را در اختیار اعضایش قرار می دهد که از آگهی رایگان در وب سایت موسسه تا یک بخش ویژه تبلیغاتی در روزنامه شامل می شود و عضو شدن به تنهایی خودش می تواند یک تبلیغات برای کسب و کار شما باشد.

همچنین نمایشگاه های تجاری را به عنوان وسیله ای برای معرفی فراموش نکنید.دلیل اصلی برای شرکت در نمایشگاههای تجاری برای دیده شدن و شناخته شدن است.

در حالیکه شرکت در یک نمایشگاه تجاری بزرگ می تواند کمی گران باشد ، اما فرصت های کوچک زیادی هم وجود دارد که می تواند به خوبی برای کسب و کار شما کار کند ، از نمایشگاههای تجاری که برگزار می شود بوسیله انجمن های کسب و کار محلی تا نمایشگاههای تجاری تخصصی که بر روی صنایع خاص تمرکز دارند.

الحاق افراد با بقیه کسب و کارها می تواند به شدت قدرت تبلیغات و دست آوردهای بازاربی شما را افزایش می دهد و داشتن یک رابطه خوب و ملموس با انجمن خیلی بهتر از یک روابط عمومی خوب است و این همچنین خیلی تبلیغات موثری برای کسب و کار است.پس یک رویداد خیریه یا گردهمایی صنفی را برای شرکت در آن انتخاب کنبد و اجازه دهید خودتان و به همان خوبی کسب و کارتان به عنوان یک کسب و کار مسئولیت پذیر دیده شود.

 

تبلیغات آنلاین(غیر چاپی) برای کسب و کارهای کوچک

 

شما نمی توانید تبلیغ در دوره ی تغییرات بزرگ را رد کنید.این به این معنی نیست شما باید تبلیغات در تلویزیون های خانگی را فراموش کنید.تلویزیون های کابلی ایده های تبلیغاتی مقرون به صرفه ای را برای کسب و کارخای کوچک ، از تبلیغات در فهرست های راهنما تلویزیون تا تلویزیون های اینترنتی ارائه می کنند.

یک ایده تبلیغاتی دیگری که شما نباید آن را فراموش کنید ، تبلیغات رادیویی است.

دادن آگهی در ایستگاه رادیویی محلی می تواند هم موثر و به نسبت ارزانتر باشد.یک تیزر رادیویی جذاب می تواند در ذهن مصرف کنندگان به مدت طولانی بعد از خاموش کردن رادیو باقی بماند که می تواند برای شناخت و شناسایی یک برند فوق العاده باشد.

همه منابع را برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک را چک کنید تا مطمئن شوید ، کسب و کار شما بر روی این سایت ها که اصلاعات کسب و کارهای محلی منطقه شما را ارائه می دهند ، ثبت شده باشد.خیلی از شهرداری ها برای مثال لیست کسب و کارها را در وب سایت خود ارائه می دهند و مطمئن شوید که کسب و کار شما وب سایت خودش را دارد.اگر شما در حال حاضر دارای لیست پستی در خانه هستید یا می توانید یکی از آنها توسعه کنید ، تبلیغات ایمیلی می تواند برای شما کار کند. دو تا چیز فوق العاده درباره آن وجود دارد:امروزه همه افراد یک ایمیل دارند و شما می توانید یک ایمیل سفارشی سازی شده  برای گروه خاصی از مشتریانتان و یا افراد ارسال کنید.

 

تبلیغات آنلاین خاص برای کسب و کارها

 

سایت های فروشگاهی آنلاین که امکان فروش کالاهای خود در سایتشان را می دهند ، می تواند راهی ارزان و سریع برای آگاهی مشتریان احتمالی از تولیدات شما است.

وقتی شما یک کالا را برای حراج فهرست می کنید ، شما دارید کسب و کار خود را به همه کسانی که فهرست را می ببینند ، تبلیغ می کنید. اگر چه می تواند مشکل باشد بدست آوردن مقدار اثرگذاری یک کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی معروف ، و اینکه می تواند برخی از آگهی های هدف گذاری شده به مشکل برخورده باشد. این شبکه ها دارای بیشترین جمعیت مصرف کنندگان آنلاین است. این شبکه ها به نسبت دیگر گزینه های تبلیغاتی دیگر ، به نسبت ارزان است و شما نیاز به نوشتن قرار داد ندارید فقط آگهی خود را ارسال کنید فقط همین.

 

یاد بگیرید که چه تبلیغاتی برای کسب و کار کوچک کار می کند.

 

بوسیله انتخاب از این ایده های تبلیغاتی و تمرکز کردن بر روی آنها ، شما قادر خواهید بود تا مشتریان اصلی خود را سریعتر از آنچه که شما تنها بخواهید با تکیه بر تبلیغات دهان به دهان انجام دهید ، رشد دهید.مانند تمام بازاریابی هایی که شما انجام می دهید ، مطمئنا آگهی های تجاری شما خیلی تاثیر گذار خواهد بود ، اگر شما کمپین تبلیغاتی خود را برنامه ریزی و نتایج را پیگیری کنید.


این صفحه را به اشتراک بگذارید