در تبلیغات و بازاریابی تعداد بازدید 225

ده گام برای ساخت یک سایت موفق


ساختن یک وب سایت موفق می تواند کسب و کار شما را به سطح جدیدی برساند و سایت شما می تواند به عنوان یک کاتالوگ آنلاین برای نمایش و ارائه محصولات و خدمات به مشتریان جدید و فعلی عمل کند. به علاوه شما می توانید پیشنهادات تجاری تان را به خریداران بالقوه بیشتری بوسیله تبلیغ آنلاین وب سایتتان از طریق آگهی پولی و یا به صورت چاپی ارائه کنید بوسیله ی درج آدرس سایت بر روی کارت ویزیت ، درج بر روی محصول ، در امضای ایمیلتان و روش های مرتبط دیگر.

اگر چه یک وب سایت موفق در یک روز یا یک هفته ساخته نمی شود ، شما می توانید با کمی صرف زمان و تلاش  یک وب سایت موفق برای کسب و کار خود ایجاد کنید و آن را تبدیل به یک دستگاه پولساز کنید که باعث می شود که بازدید کنندگان سایت تان به کلیک بر روی سایت شما ادامه دهند. با 10 گام ساده برای ساخت یک وب سایت موفق با ما همراه باشید.

 

بیشتر بدانید:آنچه درباره معنی تبلیغات باید بدانید؟

 

یک استراتژی برندسازی برای سایت خود ایجاد کنید.

 

هر فردی می تواند یک وب سایت بسازد و آن را تبلیغ کند.چه مقدار وب سایت شما مناسب با استراتژی رسانه ای برند شرکت تان است؟اگر نمی دانید ، ممکن است شما به این نتیجه برسید که داشتن یک وب سایت موفق خیلی مشکل است و سایت تان می تواند باعث ناراحتی جدی شما شود.

وب سایت شما تنها یک عامل در ساخت رسانه برند شما در اینترنت است و شما باید به طور واضح نقش سایت خود را در یک تصویر بزرگ مشخص کنید.آیا شما می خواهید سایتتان به عنوان یک بخش خروجی برای رسانه های سنتی باشد مثل یک کاتالوگ آنلاین که به شما در امر فروش حضوری محصولات کمک می کند ، به عنوان یک منبع درآمد زایی جدا در نظر گرفته شده است یا ممکن است تنها راهی دیگر است برای اینکه اسم شرکت شما بدون توجه به درآمد احتمالی آن بیشتر شنیده شود.

 

دوری از اشتباهات طراحی سایت

 

محتوای عالی نشانه یک وب سایت بسیار جذاب است. اما داشتن یک وب سایت موفق به عوامل بیشتری از انتخاب رنگ خوب و قلم های زیبا بستگی دارد و نمایش اولیه سایت در اینترنت نیز مهم است.اگر اولین بازدید کننده ها با حجم انبوهی از آگهی ها احاطه شوند ، نمی توانند مطلبی را که می خواهند پیدا کنند یا اگر محتوای سایت شما به طور منظم آپدیت نشود ، شما این شانس را خواهید داشت تا آن بازدید کننده را برای همیشه از دست بدهید. اشتباهات طراحی سایت می تواند باعث کاهش بازدید کنندگان سایت شما شود و این کار باعث کاهش درآمد احتمالی سایت شما شود.

 

ویژه ، رایگان یا محتوایی با ترکیب هر دوی آنها

 

اگر به جای فروش محصولات و خدمات در وب سایتتان ، شما محتوا می فروشید مثل کتاب های الکترونیکی آموزشی ، کتاب های درسی ، تصمیم درباره اینکه محتوا رایگان ، پولی ، یا ترکیبی از هر دوی آنها باشد یک گام مهم در برنامه ریزی طراحی سایت شما است.

بعضی از بازدیدکنندگان که برای بار دوم از سایت شما دیدن می کنند ، اگر ببینند که باید برای استفاده از محتوا پول پرداخت کنند ، برای همیشه از سایت شما خواهند رفت.شما می توانید برای جذب مخاطبان بخشی از محتوای خود را به صورت دمو و رایگان بر روی سایت قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند از محتوای شما استفاده کنند.این کار باعث می شود تا بازدیدکنندگانی که علاقه دارند کل محتوای شما را مطالعه کنند تبدیل به کاربرانی شوند ، حاضرند برای نسخه ی کامل آن پول پرداخت کنند.

شما می توانید محتوایی که به نام "ویژه ، رایگان" شناخته می شود ارائه کنید ، که این کار با ارائه یک محتوا رایگان شروع می شود و شامل چند بخش محتوایی جذاب و عالی هم می شود که خوانند می تواند برای خواندن آن هزینه پرداخت کند.این پیشنهادهای معمولی هزینه کمتری دارند و هزینه پولی زیادی مانند آنچه برای بدست آوردن اطلاعات در نسخه کامل پرداخت می شود، ندارد.

در حالیکه بیشتر کاربران اینترنت از آن استفاده می کنند تا مطالبی را که می خواهند آن را بخوانند بدون هیچ هزینه ای بدست آورند ، گزارشات اخیر نشان می دهد افراد بیشتری دارند به این موضوع اهمیت می دهند و هزینه پرداخت می کنند به سایت های تولید محتوا تا زمانی که محتوای آنها کامل و عالی هستند. هنوزم شما باید هر سه گزینه را به دقت در نظر بگیرید ، برای جلوگیری از وارد شدن شوک به خوانندگان تان تا آنها یکدفعه سایت شما را ترک نکنند.

 

تولید ترافیک برای وب سایت

 

یک سایت با طراحی عالی و خیلی زیبا نمی تواند هیچ پولی برای شما به ارمغان بیاورد ، اگر شما تنها کسی هستید که بر روی صفحات کلیک می کند.تبدیل شدن به منبع درجه یک برای خوانندگان آنلاین  نیاز به زمان ، محتوای عالی و با کیفیت و یک برنامه ریزی بلند مدت دارد.

کارهای اصلی که شما الان می توانید از آن در وب سایتتان شروع به انجام آن کنید شامل اضافه کردن کلمات کلیدی هدف به مقالات ، عناوین محصولات ، توضیحات محصولات و لینک های متنی که در سایت قرار می دهید ، است و با این کار می توانید ترافیک وب سایت تان را افزایش دهید و می تواند باعث شود در راه خود به خوبی حرکت کنید.این کلمات کلیدی می تواند به خوانندگان شما کمک کند تا به راحتی سایت شما را در نتایج جستجو پیدا کنند و باعث شود ترافیک ورودی به سایت شما به صورت روزانه ادامه یابد.

 

بیشتر بدانید:چگونه شناخت از کسب و کار خود را بالا ببرید؟

 

سایت خود را چسبنده کنید.

 

مالکان سایت ها اغلب بر روی بالابردن تعداد بازدید کنندگان خاص خود تمرکز می کنند اما آنها تمرکزی برای نگه داشتن آنها در سایت در هنگام ورود آنها ندارند.یک وب سایت موفق تنها محلی برای آمدن یک بازدید کننده خاص نیست ، یک محتوا باعث می شود تا کاربر برای بازید بیشتر و بیشتر بر روی محتوای شما کلیک کند.

سایت خود را چسبناک کنید یا کاری کنید که بازیدکنندگان به خاطر ارائه پیشنهاد محصولات با کیفیت و یا بالابردن تعداد محتوا به شما سر بزنند. از عکس های جذاب استفاده کنید ، به سایت خود نظرسنجی یا فرم های پرسشنامه اضافه کنید ، یک بلاگ با مقالات مفید در مورد مطالبی که به موضوعات مرتبط با مصرف کنندگان سایتتان است اضافه کنید و موارد دیگری که همزمان باعث به حداکثر رساندن کلیک ها و ایجاد بازدیدکنندگان وفادار می شود.

 

استفاده از سئو قوی برای شکست رقبا

 

میلیاردها سایت در اون بیرون وجود دارد که در حال رقابت برای بدست آوردن کلیک ها هستند.قرارگیری در بالاترین جایگاه صفحه موتورهای جستجو اصلی تقریبا بدون بهینه سازی سایت برای موتور جستجو غیر ممکن است.رسانه های جمعی و چاپی از روش های کاملا متفاوتی در خروجی خود برای بدست آوردن مخاطبان هدفشان استفاده می کنند.

در تفکر آنلاین ، هیچ محتوایی خوانده نمی شود اگر به درستی برای موتورهای جستجو ، بهینه نشده باشد.نویسندگان مطالب سایت شما باید این مسئله را به طور کامل درک کرده باشند که چگونه از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو در نوشتن مطالب محتوا سایت استفاده کند و یا شما هرگز هیچگونه تراکنشی در موتورهای جستجو برای صفحات جستجو دریافت نخواهید کرد.

 

کسب درآمد بدون ترس از مخاطبانتان

 

زمانیکه یک وب سایت  برای اولین در اینترنت کار خود را شروع می کند ، خیلی از وبمستران از تبلیغات بنری برای نمایش وب سایتشان استفاده می کنند. سپس باعث استفاده بیش از حد پاپ ها ، بنرهای پایین صفحه و بنر های چشمک زن می شود و باعث اذیت بیش از حد کاربران اینترنتی می شود.

در طول این سالها ، راههای جدیدی برای کسب درآمد از سایت پیدا شده است که شما را از نمایش حجم انبوهی از تبلیغات در هنگام بازدید کاربران سایت با تبلیغات آزار دهنده راحت می کند.سعی در فراگیری روش های دیگر کسب درآمد در کنار روش نمایش تبلیغات بنری بکنید برای نمونه می توان به فروش محصولات افراد دیگر و کسب درآمد به عنوان یک فروشنده واسط اشاره کرد. شما ممکن نیست یک شبه پول دار شوید اما قادر خواهید بود که به طور پیوسته درآمد خود را افزایش دهید.

 

به تبلیغ دهندگان نشان دهید چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید.

 

پول در آوردن به نظر راه ساده ای می آید.یک محل برای قراردادن آگهی های تبلیغاتی در سایت خود در نظر بگیرید و یک بر چسب قیمتی بر روی آن بگذارید و منتظر شوید تا تبلیغ دهندگان به سایت شما وارد شوند و پول نقد خود را خرج کنند ، اما رقابت در فضای آنلاین شدید است. جذب تبلیغ دهندگان و متقاعد کردن آنها به اینکه سایت شما رسانه ای است که آنها باید یک فضای تبلیغاتی بخرند ، کار خیلی دشواری حتی برای وب سایت های موفق است.شما باید به تبلیغ دهندگان احتمالی خود مزایای تبلیغات آنلاین نشان دهید و اینکه چگونه قرار دادن تبلیغات آنها در سایت شما می تواند به رشد کسب و کار آنها کمک کند.

 

طراحی استراتژی برای شبکه های اجتماعی

 

از طریق شبکه های اجتماعی برای سایت خود ترافیک جذب کنید.مقاله نویسان تان را تشویق کنید تا از شبکه های اجتماعی برای برگرداندن خوانندگان به سایت برای بدست آوردن آخرین خبرها استفاده کنند.سعی کنید از طریق توئیتر بازیدکننده به سایت بیاورید و شناخت از سایتتان را در اینستاگرام برای بازگرداندن دوباره بازدیدکنندگان به سایت چند بار در روز بالا ببرید.

 

محاسبه ترافیک سایت

 

از ابزارهای آنالیز وب برای پیگیری عادت های بازدیدکنندگان سایتتان استفاده کنید آیا آنها کارشان را از طریق محتوا به درستی انجام می دهند.نظارت کردن بر روی این الگوها به شما یک تصویر واضح از آن چیزی که در سایت شما به خوبی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند نشان می دهد.اگر یک موضوع خاص باعث جذب بازدید کننده به سایت شما می شود ، شما می دانید می توانید تعداد کلیک های خود را افزایش دهید بوسیله ی دادن چیزی که کاربران آن را می خواهند.

اگر شما بخش های دیگری را در سایت خود دارید که کاملا آن را نادیده گرفته اید ، شما می توانید تصمیم بگیرید که اگر می خواهید محتوای آن را تغییر بدهید یا آن را از پوشش دهی در آینده حذف کنید.


این صفحه را به اشتراک بگذارید