در تبلیغات و بازاریابی تعداد بازدید 145

10 روش تبلیغات ارزان کسب و کار


تبلیغ کسب و کار برای داشتن یک کسب و کار موفق مانند تمرین برای هماهنگی نواختن خوب یک پیانو است.شاید این کار ذاتا یک فعالیت هیجان انگیز نباشد ، اما شما باید آن را انجام دهید.شما حداقل یک ساعت در روز باید به تبلیغ کسب و کار خود یا برنامه ریزی برای چگونگی تبلیغ کسب و کار خود بپردازید – زمان بیشتر بهتر است ، اگر بتوانید زمان مناسب برای آن را تنظیم کنید-.

شما کسب و کارتان را بوسیله کلماتی که گفته می شود ، تبلیغ می کنید.اولین اصل در تبلیغات کسب و کارتان این است که آن را به صورت آگاهانه انجام دهید.

شما نباید وابسته به دیگران باشید تا این کار را برایتان انجام دهند ، مهم نیست که کالا و خدمات شما چقدر خوب است.دومین اصل در تبلیغات کسب و کار این است که مانند هر بخش دیگر کسب و کارتان ، این یک فعالیت هزینه بر است.اما تبلیغات نباید گران باشد.در اینجا ما ده روش کم هزینه برای تبلیغ کسب و کار شما بیان می کنیم بعضی از این موارد ممکن است کمی خرج داشته باشد.

 

کسب و کار خود را هر زمان که با افراد ارتباط دارید ، تبلیغ کنید.

 

شما دارای کارت ویزیت هستید اما شما همچنین در زمان انجام کسب و کار خود ، تعداد زیادی اسناد دیگر نیز در اختیار دارید. شما باید این موارد را برای اطمینان از اینکه شما دارید از حداکثر مزایای تبلیغاتی آنها ، بهره کامل را می برید ، چک کنید.

آیا نام کسب و کار شما ، لوگو ، اطلاعات تماس – شامل آدرس سایت – و شعار تبلیغاتی تان ، همه به خوبی نشان داده می شود؟هر سند دیگری که شما بیرون می فرستید – چه چاپی یا الکترونیکی – باید دارای یک سربرگ همراه با کلیه اطلاعات شرکت شما باشد. و فراموش نکنید تا مطمئن شوید که ایمیل تان دارای یک امضاء کامل شامل همه اطلاعات کسب و کار و شعار تبلیغاتی شما است. شما می توانید یک بخش برای لینک به اینستاگرام ، لینکداین و پینترست در نظر بگیرید تا گیرنده بتواند با شما در شبکه های اجتماعی ارتباط داشته باشد.

اسناد الکترونیکی ، مانند ایمیل به راحتی به آخرین اطلاعات تبلیغات کسب و کار شما به روز رسانی می شوند.با این حال گرفتن یک نشان برتر یا تقدیر نامه خاص و فهمیدن آن توسط افراد ، می تواند تاثیر خوبی بر روی  خدمات یا محصولات شما داشته باشد.

به یاد داشته باشید ، که ایمیل تنها یک پیام نیست ، یک ابزار تبلیغاتی نیز هست و به هرحال دارید برای آن هزینه می کنید ، پس چرا کاری نکنیم که به خوبی برای ما کار کند.

 

تبدیل وسیله نقلیه به یک بیلبورد سیار با یک پوشش تبلیغاتی

 

تبلیغات سیار کسب و کار تنها برای ون های ارسال بسته های پستی نیست.خیلی از وسایل نقلیه دارای نام و شماره تلفن یک کسب و کار که بر روی یکی از پنجره ها و درهای آن طراحی شده است ، هستند. توجه داشته باشید که همه افراد هنگامی که در حال رانندگی در شهر هستند ، خودروی شما را می بینند – به خصوص اگر شما در یک مکانی زندگی می کنید که اغلب مردم در ترافیک گیر می کنند.

بر روی پوشش های تبلیغاتی مدرنی که بر روی وسایل نقلیه نصب می شود می توان از برچسب های جدا شونده شامل لوگو و اطلاعات کسب و کار استفاده کرد.پوشش ها به صورت دیجیتالی بر روی یک رسانه خاص چاپ می شود و به رنگ خودروی شما آسیب نمی زند.

براساس آمار انجمن تبلیغات محیطی آمریکا ، بسته به موقعیت و تعداد جمعیت محل شما ، یک برچسب تبلیغاتی مدرن می تواند 30 هزار تا 70 هزار بار در روز دیده شود و استفاده از آن یکی از کم هزینه ترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار شما است. و اگر شما می خواهید همیشه در بیرون باشید ، تنها کاری که باید بکنید ، اجرای یک رنگ آمیزی خاص برای یک تبلیغات چشمگیر است.

 

بیشتر بخوانید:آیا با مفهوم تبلیغات آشنایی دارید؟

 

استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار

 

اینستاگرام ، توئیتر و سایت های به اشتراک گذاری ویدئو یکی از بهترین محل ها برای تبلیغ کسب و کارتان از طریق شبکه های اجتماعی است.یکی از مثال های خوب که این کار چه قدر می تواند موثر باشد اخیرا به من نشان داده شد ، زمانی که ما یک اختلال برق داشتیم که بر روی برخی از نواحی جامعه ما اثر گذاشت.یکی از رستوران های محلی در اینستاگرام نوشته ای را ارسال کرد که ما برق داریم و مغازه ما مشغول به فعالیت است و در عرض یک ساعت ، رستوران آنها از مشتریان زیادی پر شد. برای کار در شبکه های اجتماعی ، یک برنامه برای شبکه اجتماعی خود طراحی کنید.اگر شما مهارت خاصی در گرفتن ویدئو دارید – یا کسی که این کار را به خوبی انجام دهد دارید ، می توانید ویدئو تبلیغاتی از محصولات یا خدماتتان تهیه کنید و آن را داخل سایت های اشتراک گذاری ویدئو قرار دهید.

 

تبلیغ کسب و کار از طریق بلاگ نویسی و نوشتن مقالات

 

زمانی که شما درباره اینکه چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید فکر می کنید ، نوشتن مقالات را یادتان نرود.

مقالاتی که به خوبی نوشته شده اند می تواند باعث ایجاد تبلیغات رایگان و ایجاد یک تبلیغ کلامی مثبت بشود.اگر شما یک مشاور املاک هستید برای مثال شما می توانید یک مقاله درباره چگونگی آماده سازی خانه برای بازدید از آن بنویسید.اگر شما یک طراح سایت هستید ، ممکن است بخواهید یک مقاله درباره کاربردهای یک وب سایت بنویسید.

هر چه مقاله خاص تر ، عالی تر است.یک متن کوتاه شرح حال بنویسید یا یک "مقدمه" درباره خود و کسب و کارتان که در داخل مقاله باشد.سپس آن را منتشر کنید.کجا؟چون هدف شما تبلیغ کسب و کارتان است ، احتمالا دوست خواهید داشت که در جایی چاپ شود که مخاطبان هدف شما آن را بخوانند.

بلاگ ها/وب سایت ها:تعداد غیر قابل شماری از این سایت ها وجود دارند که تشنه محتوا هستند ، خیلی از بلاگ ها  قبول می کنند و حتی به دنبال ، پست های مهمان یا مقالات از طرف افرادی که توسط فرد یا کسب و کاری که در حال اداره سایت است ، استخدام نشده اند ، می گردند.

این می تواند یک جایگاه تبلیغاتی عالی برای شما باشد تا زمانی که بلاگ یا وب سایتی که شما انتخاب می کنید ، به شما اجازه می دهد تا کارهایتان را با دقت منتشر کنید.گذاشتن یک یا چند مقاله از خودتان در سایتی که ترافیک کمی دارد ، به شما کمکی نخواهد کرد و حتی ممکن است اگر یک سایت اینترنتی اسپم باشد ، به کسب و کارتان آسیب بزند.در بهترین حالت ، شما می خواهید تا مقاله خود را در بلاگ یا وب سایتی منتشر کنید که دارای ترافیک بالا و شانس خوبی برای دیده شدن توسط مصرف کنندگان بالقوه شما دارد.

شما همچنین باید به دقت بازار هدف خود را انتخاب کنبد.اگر شما در حال فروش لباس بچه هستید ، داشتن یک مقاله منتشر شده در یک بلاگ با موضوع بهینه سازی موتور جستجو توسط خیلی از مشتریان شما ، که امیدوار هستید آن را ببینند ، دیده نمی شود.داشتن یک مقاله در یک بلاگ محبوب که موضوع آن مستقیما با پرورش کودک در ارتباط است ، می تواند خیلی بهتر باشد.

مجله ها:صنعت مجله هنوز نمرده است و خیلی از آنها همچنین همواره به دنبال محتوا هستند.یکبار دیگر تاکید می کنیم ، هدف این است که مقاله شما در مجله ای که امکان خوانده شدن آن توسط بازار هدف شما بالا است ، منتشر شود.برای این کار به صورت آنلاین ، عنوان های خاصی را جستجو کنید – برای مثال مجلات کودکان-.

سایت ها نویسندگی آزاد – Freelance همچنین یک فرصت عالی به شما برای بدست آوردن اطلاعاتی درباره انواع ناشرانی است که ممکن است بخواهند مقالات شما را منتشر کنند ، ارائه می کند.تحقیق خود را راحت تر کنید با شروع از یک سایت عالی که انواع فهرست ها و اطلاعات در مورد سایت هایی مانند نویسندگی آزاد ارائه می کنند.

روزنامه ها هنوز هم می توانند محل های خوبی برای قرار دادن مقاله تبلیغ کسب و کارتان باشد.سعی کنید با ویراستار تجاری روزنامه محلی تان تماس بگیرید و در مورد انتشار مقاله تان صحبت کنید.اگر این تلاش شکست خورد ، شما ممکن است قادر باشید مقاله تان را برای نسخه های چاپی یا آنلاین روزنامه ها بوسیله ارسال آن به عنوان یک نامه به بخش ویراستاری ، بفرستید.

 

از مطبوعات برای ارتقاء کسب و کار خود استفاده کنید.

 

ارسال گزارشهای رسمی یک راه بسیار خوب دیگری است تا بتوانید تبلیغات رایگان برای کسب و کار خود بدست آورید.

هشدار برای استفاده از مطبوعات به عنوان یک ابزار تبلیغات کسب و کار ، گزارش خبری شما باید که حاوی اطلاعاتی باشد که قابل توجه و به اندازه کافی جذاب باشد تا بتواند مردم را جذب کند.

آیا به تازگی کسب و کار خود را گسترش داده اید؟آیا شما یک محصول جدید دارید؟آیا شما در فعالیت های تبلیغاتی مانند تامین مالی یک رویداد خیرخواهانه مشارکت داشته اید.همه این موارد نمونه ای از خبر هستند که می توانید از آنها برای بدست آوردن چند تا تبلیغات رایگان برای کسب و کارتان استفاده کنید.

مطبوعات می توانند به صورت آنلاین یا چاپی منتشر شوند.

 

استفاده از بازاریابی دوستانه (تبلیغات موازی)

 

بازاریابی دوستانه شامل پیوستن به یک کسب و کار یا کسب و کارهای دیگر و جمع آوری همه منابع برای تبلیغ همه کسب و کارها است.مانند یک سرمایه گذاری مشترک ، بازاریابی دوستانه یک راه عالی برای گسترش دسترسی های شما است.

برای مثال ، زمانی که شما بروشورهایی را ارسال می کنید ، شما می توانید تراکت و یا کارت ویزیت کسب و کار دیگری را که موافقت کرده برای شما هم همین کار را انجام دهد ، به آن اضافه کنید.این کار این فرصت را به شما می دهد تا به یک منبع کامل از مشتریان احتمالی دست پیدا کنید.

شما همچنین می توانید برنامه ریزی و حمل تبلیغات های کسب و کارتان را همراه با کسب و کارهای دیگر انجام دهید. یک مغازه فروش حیوانات خانگی و یک مرکز مراقبت های از حیوانات خانگی ممکن است بخواهند از تبلیغات مشترک یا برای برگزاری یک رویداد با هم همکاری کنند.این کار می تواند به طور قابل توجهی هزینه های تبلیغات کسب و کارتان را کاهش دهد و به هر کسب و کار اجازه می دهد تا از تکنیک های تبلیغاتی که ممکن است که پیاده سازی آنها به صورت تنهایی خیلی گران قیمت باشد ، استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:انواع تبلیغات کدام است؟

 

دادن هدایای تبلیغاتی رایگان

 

همه ما با شنیدن یا خواندن انواع آگهی که وعده می دهند به 50 نفر اول که از یک مغازه خاص دیدن کنند ، هدایایی را به صورت رایگان دریافت می کنند ، آشنا هستیم.این هدایا می تواند هر چیزی باشد از یک گل رز قرمز تا یک اسکوپ بستنی ، خودکارها ، لیوانهای طرح دار ،کلاه فوتبال و تی شرت هایی که همیشه محبوب هستند.

همه ما با این نوع از تبلیغات نقطه ای آشنا هستیم و دلیل کارکرد این نوع از تبلیغات این است که مردم دوست چیزهایی را که رایگان هست ، دریافت کنند.

علاوه بر استفاده از هدایای رایگان برای تبلیغات تجاری ، شما می توانید از آنها به عنوان جایزه به طور منظم برای دادن به مشتریانتان استفاده کنید.

چه وسایل کوچک و ارزان قیمتی را شما می توانید همراه با محصول یا خدمات خود به بیرون ارسال کنید که باعث شود مشتریان شما درباره شما فکرهای خوبی بکند.ترکیب تبلیغات کسب و کارتان همراه با جوایز برای مشتریان قطعا یک موقعیت برد-برد است.

 

تبلیغ کسب و کارتان با برگزاری یک سمینار یا همایش

 

شما تخصصی دارید که دیگران به آن علاقه مند هستند – شما نمی توانید در یک تجارت باشید اگر در آن فعال نباشید – چرا نشود که این تخصص را به اشتراک گذاشت و همزمان به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید؟

برای مثال یک شرکت فرش محلی آگهی هایی را برای یک سمینار رایگان برای تکنیک های نصب یک نوع از کفپوش های لیمنیت را پخش می کند.شرکت کنندگان نه تنها یاد می گیرند چگونه این کفپوش ها را خودشان نصب کنند ، می توانند اگر می خواهند یک کفپوش لمینیت بخرند از قیمت های ویژه تخفیفی که ارائه شده است ، استفاده کنند.یک خرده فروش محلی دیگر که کالاهای ساخته شده از شیشه های رنگی را می فروشد ، دوره هایی برای کار با شیشه های رنگی در محل را ارائه می کند.

اگر هیچ راه ارتباطی مستقیم برای آشنایی با خدمات و محصولات شما وجود ندارد ، شما هنوز هم می توانید یک سخنرانی در موضوعات مرتبط ارائه کنید.برای مثال ، می توانید برای پروش دهندگان گل و گیاه و باغداران ، فیلم هایی در موضوعاتی مانند هرس کردن درختان ارسال کنید یا یکسری از اسلایدشوهایی از باغات معروفی که آنها از آن دیدن کرده اند ، بفرستید.

اگر برگزاری یک سمینار در محل شما به دلیل اینکه شما جزوه مشاغل خانگی هستید یا امکانات لازم برای برگزاری این کار را ندارید وجود ندارد ، ترتیبی بدهید که سمینار در جای دیگری برگزار شود.بسیاری از سازمان های تحت حمایت دولت مانند مراکز خدمات کسب و کارها ، مراکز توسعه اقتصادی و برنامه های عام المنفعه همیشه به دنبال افراد با تجربه هستند که مایل به ارائه سخنرانی هستند.

شما همچنین ممکن است قادر باشید تا یک قرار سخنرانی در مورد یک موضوعی را در داخل دانشگاه یا مراکز ادامه تحصیل تنظیم کنید.

ترسیدید؟کوتاه شروع کنید و شروع به ساخت یک اسم کنید بوسیله آماده سازی یک سخنرانی برای یکی از گروههای محلی مانند انجمن کسب و کارهای خانگی یا انجمن زنان شاغل.اگر از صحبت کردن در جمع می ترسید از مراکز مشاوره ای استفاده کنید ، مراکزی که به خیلی از افراد برای غلبه به ترسشان کمک کردند و آنها قادر به حضور در جمع هستند.

 

کسب و کار خود را از طریق انجام فعالیت هایی که در اوقات فراغت انجام می دهید ،  معرفی کنید.

 

یک مرد تاجر باهوش را می شناسم که عاشق عضو بودن در تیم  ورزشی بود. حدس بزنید چی می شد؟هر زمان که تیم ورزشی آنها مورد توجه روزنامه ها قرار می گرفت ، بخشی از متن به کسب و کار آن فرد اشاره می کرد.

ممکن است شما بخشی از گروه خودتان نباشید ، اما همه افراد یک فعالیت برای سرگرمی دارند.این که شما انتخاب کنید در اوقات فراغت خود در پروژه بازسازی یک موزه شرکت کنید ، صخره نوردی ، یا به خرید بپردازید ، همه آنها روشهایی برای تبلیغ کسب و کارتان هستند در حالیکه در حال انجام کاری هستند ، که عاشق آن هستید.

کجای این کار ضرر دارد که در هنگام صخره نوردی یا خرید تی شرتی را پوشیده باشید که نام کسب و کار شما به صورت برجسته در آن نمایش داده شده است.یا بر روی کارتهای اعتباری که همه جا با خود می برید و هنگام پرداخت پول آن را بر روی دستگاه پوز می کشید؟اگر شما یا بچه هایتان در یک تیم ورزشی بازی می کنید – یا به انجام این کار علاقه دارید – و این را در نظر بگیرید شما تامین کننده مالی آنها شوید و اطلاعات کسب و کار شما بر روی لباس های آنها قرار بگیرد.به انجام تبلیغات کسب و کار خود عادت کنید هر جایی که می روید و شما از میزان تبلیغات کلامی که ایجاد می شود ، شگفت زده خواهید شد.

اگر فعالیت هایی که در اوقات فراغت خود انجام می دهید گروهی است ، ممکن است شما بخواهید ببینید که آیا می توانید اطلاعات کسب و کار خود را در همه خبرنامه هایی که آنها بیرون می دهند ، قرار دهید یا بپرسید اگر می شود حداقل به هر نفر یک بروشور بدهند. و همراه با هر فعالیت گروهی ، همیشه یک فرصت برای تبلیغ کسب و کار وجود دارد به این صورت که که اجازه بدهید افراد درباره فعالیتی که انجام می دهید بدانند و اینکه چگونه کسب وکار شما می تواند به آنها سود برساند.این به این معنی نیست که درباره چیز دیگری صحبت نکنید ، اما محدودیت هایی وجود دارد تا شما فرصت کنید درباره کسب و کارتان صحبت کنید که در صحبت های معمولی این اتفاقات می افتد.

 

تبلیغ کسب و کار در یک گفتگو تصویری

 

ایستگاه رادیوی محلی یا تلویزیون های اینترنتی ممکن است برنامه هایی داشته باشند که به دنیال مهمان می گردند – یک روش کم هزینه عالی برای تبلیغ کسب و کارتان – و فراموش نکنید تا اینترنت را برای پیدا یک پادکست مناسب جستجو کنید.

برنامه های تجاری مرتبط ، عالی هستند.ببینید که چه کسی مجری این برنامه است ، پیدایش کنید به عنوان اینکه علاقه مند هستید که تخصص خود را در یک موضوع خاص به اشتراک بگذارید.

برنامه های تلفنی خیلی محبوب هستند ، شما ممکن است این امکان را داشته باشید تا به عنوان یک کارشناس در این برنامه حضور پیدا کنید.اگر شما یک مکانیک هستید ، ممکن است شما بخواهید به تماس هایی که در مورد تعمیر و نگهداری ماشین است پاسخ دهید. اگر شما در یک فروشگاه لوازم سلامت کار می کنید ، ممکن است بخواهید خود را به عنوان یک متخصص گیاهان دارویی معرفی کنید.

قبل از اینکه با تهیه کننده برنامه تماس بگیرید ، بر روی سوالات ارائه شده به صورت کامل کار کنید و مطمئن شوید که پارامترهای مورد نظر شما ، مانند جزئیات درباره دسته بندی موضوعات ، از قبل مشخص شده است.شما می توانید یک گام فراتر بروید و پادکست خودتان را بسازید.اگر به اندازه کافی محبوب بشود ، زمانی را که صرف آن کردید ، ارزش آن را دارد.

 

از تبلیغات برای شناخت کسب و کارتان استفاده کنید.

 

این 10 ایده تبلیغات کسب و کار تنها بعضی از روشهای است که شما می توانید برای تبلیغ کسب و کار کوچک خود بدون صرف هزینه انجام دهید اما به یاد داشته باشید که خرج پول بیشتر برای تبلیغات ، ممکن است برای موفقیت لازم باشد.با کمی تجربه و زمان ، شما در خواهید یافت کدام یک از این ایده ها برای شما مناسب تر است ، و کدام یک می تواند باعث شناخت خوب کسب و کار شما می شود.


این صفحه را به اشتراک بگذارید